Tuesday, August 17, 2010

memori T___T

aku da jmpe hobi baru dh. since kegemaran masa lapang aku dicuri oleh warden, aku da mati kutu duk kt sini. seb baek la ada sim kad brodben nh, kire x sume kutu mati la sempat la 2-3 ekor trselamat. walo mcm mne pn, ia tetap mnjejaskn aktvt mnonton muvie kt laptop n bmain game kt fb..isk3, da la level dh tnggi. nk tulis blog pn da kurg mnarik sbb xleh nk buh gamba yg xde kne mngena ngan cite aku(haha) tp sori la aku trpaksa tulis gak demi mngisi masa lapang aku. tp xde la lapang mne pn duk sini, ari2 ade je bnde nk kne wat, ko bygkn la kelas tuh 1 period 2 jam kut, kul 8 smpai 4 tolak rehat sket, 3 kelas je sehari, arini lagi r, de workshop, pg smpai tghari. tp tu bkn main point die aku nk cite arini, cite die pd masa stiap kali de ms lapang;cthnye 5min b4 tdo;weeken,kire time2 oTak aku x bz la snang cite. Aku slalu tringat ms dlu2,kenangan yg lpas2, er lebeh kpd terkenang hubungan yg da gagal sparuh jln la sbb time nh kn ngah lonely(HUHU). org dh xde spe nh kn tnggal kenangan je la. walopon org ckp x baek duk tkenangkn ms lpas tp tuk mek pngajaran pe slhnye kn;lgpn pe gne de memori indah kn kalo nk lupekn sume. ms 1st time kapel dlu aku mentah lg kut;bru nk blaja bgaul ngan pmpn,tgk mmbe aku yg de awek bahagia smcm jE sume. bg aku ms tu, love nh msti give n take; kalo aku willing tuk wat smthing utk awek aku; aku expect die akan wat Smthing tuk aku gak. So everytime diE refuse tuk waT smthing yg aKu nk aku akan fedap sbb aku tgk mmbe2 aku dgn awek dorg xde hal pn;rilek je.npe awek aku x mcm awek dorg? so smtime akan brlaku la drama korea aku ngan awek aku tuh. pastu lpas da break aku sdr yg lam relationship nh xleh demand, kata syg bagaikn,sptutnye kte kne snggup bkorban la kn tuk tgk org yg kte syg tu bahagia. ms tu pendek kata KaLo tgk die senyum pn da ckup tuk bhagiakn aku. as long as she hepi i'm also hepi la kn. so come 2nd relationship sikap aku trhadap hubungan nh mula brubah; ego aku mmg down abih la, yg pnting dpt jg ati si dia kn. aku x kesah org nk ckp pe pn,yg pnting aku hepi tgk die hepi. tp kn somehow aku rs aku da slh lg la; giving in too much also not good. so what is love really? give n take? sacrifice for other? dua2 bkn. skaNG NH bg aku love is beautiful memory that have been creates with involvement of both party, male n female la, kalo ngan bapok songsang kut,tu da tmasuk lam kategori binatang,eh jap, lg teruk kut; lembu pn x bcinta sesama jenis kn? walopn byk memori indah yg kte ada tp malangnye yg buruk2 gak slalu kte igt kn?tepuk dada tnye slera;lu pikir la sndri

No comments:

Post a Comment