Thursday, April 15, 2010

nape aku keje



kisah die start lpas aku dibebaskan dari "penjara"...err walopon kne kick aku x ngaku gak nk gak ckp aku quit atas kerelaan sendiri..ye la kalo bgtau kne kick kang nmpak cm bongok sgt lak aku nh...haha. Lepas aku berhenti secara SUKARELA tu,trus aku balik umah melepak kat kampung, kire mlekat kt umah dkt 2 bulan gak la...


ini ialah "penjara" cantik x?haha


Pastu mak aku da mule bising dah,mne x nye kejap2 sedara sedari sepupu sepapat sume dtg nmpak aku tgh bertenggek manja dpn tb smbil minum milo o'...stiap kali dtg je."eh lamanya cuti?x naek kapai ka?laa ada lagi budak nh?" haishhh..lepak umah sendiri pun salah bkn aku suh dorg bancuh milo tuk aku pon...mak aku pun x abis2 duk tanya ble nk msk "penjara" blk...aku pun bawak la diri,beg,buku ASB ngan sijil sume kuar dari umah datang KL...


aku minum milo kotak je xyah bancuh pun

Walopon duit aku ade berguni2 lagikn kne la cr kje gak..takkan nk goyang perut je duk KL nh kn..pegi la aku interview sana sini..kje kerani la..admin la..sume nk best2 je,gji atas seribu kje ofis hour je...last2 dpt jd waiter je kt coffee haus angin btol la...aishh..aku igt kje snang, ye la waiter je pn kn,amek order anta order mkn free..last2 amek ko kje mcm nk mampos..pg tghari mlm sume bantai buffet,bape juta tah pinggan aku angkt sehari...lam duk kje waiter tu pun aku duk cr kje lg..pastu dpt la kje kt CC skang nh..msk kje je goyang perut..hahaha

msk kje goyang perut!!haha

No comments:

Post a Comment