Thursday, June 3, 2010

lor...aku kesah ke?


sumpah aku x kesah! ko dengan masalah ko, ngan prasaan bongok ko, boleh jalan ye. forgive?forget? i just dont give a fuck. awal2 da mencarut bagaikan.(haha) saje je nk wat emo, orang kata pe tu, aaa nk tambah feel skit kn, baru la ada variety. walopon aku sentiasa berlagak positif tapi tulusnya aku nh seorg yang selalu memandang negatif, pemikiran kadang2 agak kritikal dan mudah sekali mengkritik something yang menyakitkan mata aku. Percakapan lak slalunya bersifat sinis sebab tu kadang2 ramai yg x puas ati. so what?nk pukul?jangan la..tu sume style aku je, semuanya character yang membentuk siape aku sbenarnye kt planet nh. kalo xde sume tu dlm diri aku means yg aku dh x mnjadi diri sendiri and short term nya hipokrit. well sape yg ske org hipokrit nh kn?


dont like!

tapi sedar x sedar kita sbenarnye x boleh nk handle kebenaran, selalunya kebenaran nh memang pahit kalo x, xkn la kita sanggup tipu parent, adik bradik, kawan2 sume. base on karekter aku skang nh, jujurnya la kn, aku lebih selesa dengan kebenaran yg perit tu compare ngan idup ditipu, org ckp keselesaan yang sementara. kalo x kantoi xpe la kn, if one day kantoi?spe nk jawab?boleh ke handle yg slama nh diri ditipu?
"what do u take me for?am i a fool to u?how can u lied to me all this time?what are u?" persoalan cmni akan timbul, kalo bukan kt korang at least timbul kt aku. then mule la epilog drama melayu, pujuk sana, pujuk sini, create another lies just to cover up the true story and sometime uses excuse "it's just that i don wanna hurt your feeling". what ever the reason is making fool out of someone is really really really a bad idea. u!!making fool out of urself that's ur problem. sebenarnyekan xde kne mengena ngan tipu pn cite nh, sj wat ceramah motivasi.(haha)

tiputiputiputiputipu

baru2 nh, aku rasa cm terpukul dengan hebatnya di muka. kne jerit "in ur face bitch" pastu kne ludah "ptuuiiih!!". buat baik ngan org x smestinya perkara baik, tu yg aku blajar. dulu tuduh aku wat die cm anjing. salah ke aku kalo ko tuh lonely sgt?xde org nk kt ko, aku lyn ko just as a fren, my mistake is just aku spend byk masa ym ngan ko. ko da meroyan sending signal tah ape2 kn, so i just flip the switch. perempuan yang lonely is very scary! seems like so desperate. lpas tu nk salahkn aku lak. i tried to be ur fren becoz i tot u were the coolest gul i've ever known but limited to just a fren ok, u r not the type to be in love with(hahahahaha) tp aku silap ko ckp aku sgt bersalah wat ko mcm tu. even cause weight loss to u..WTH??ape aku dh wat? salah ko la yang pegi syok sendiri watpe?ko pegi send weird signal kt aku tetiap ari, aku rs sgt x slesa, i really have to flip the switch. i let u cool down for half a year bcoz aku rs memutuskn trus pertalian kawan itu adalah slh, skali lg ko slh phm, lgpun time tu aku de masalah ngan "die", aku mrajuk n protes sorg2 sbb slumber je "die" duk lyn laki laen duk kol msg sume kn; well aku xleh nk mrh or halang sbb "die" bkn aku punye, at least blom lg la kn(hahaha) so aku protes ngan cara aku sndiri, aku kol kwn2 pmpn aku sume. so bkawan ngan ko smula adalah disebabkn aku mrajuk ngan "die" so ko xyah nk igt ko tu best sgt ok?i act like a good guy, i admit it was all my mistake and all and even try to make up what i did wrong to u, pdehal bg aku, aku mmg x pnah bsalah ngan ko pn, ko patut slhkn prasaan bongok ko tuh.
aku bajet ko cool..padehal.......

so sick n tired?like i care. ko rs aku peduli ke? i tried to be really nice to u, i know u r jobless, i know u have issues with ur family. skt ati aku bila ko slalu kutuk die, tp aku lepak je, pompuan lonely cm ko, ape yg ko tau psl feeling cinta rindu bagai nh kn, one-sided love ko tau la kn(hahaha) tp ko mmg btol2 cari nahas, kata2 ko mmg cam sial. makan dalam nk mampos. aku mmg xleh trima ko nk mtk maaf ke mtk sedekah ke lantak ko la. ko pikir sendiri la, ko ckp mcm tu mmg membuatkn diri aku rasa diperalatkn, oleh ko lak tuh! kalo cun xpe gak!!!aishhhh....


aku marah!

No comments:

Post a Comment